Tisdag

Vaknade ändå hyfsat tidigt. Låg och drog mig i sängen sådär skönt som man kan göra när man är ledig.
Steg upp och gav mig ut i snön en runda med Nikki. Mysigt! Vi var båda täckta av snö efter bara en liten stund. En timme var vi ute och njöt av naturen.
Sedan gick jag hem och lämnade vovvi, och sedan upp och fikade med mormor och morfar. Mys.

Känns som att jag faktiskt har behövt dessa lediga dagarna. Har inte mått riktigt bra med all stress runt om mig var rör sig om jobb och dans. Det är inte helt lätt att få ihop tiden och få den att matcha, när jag inte styr i några av tiderna och båda ligger kvällstid. Och så vill jag så himla mycket. Jag vill jobba och tjäna pengar, och jag vill utvecklas inom dansen och köra järnet.
Nåja. Nutiden är som den är. Vad framtiden har att erbjuda återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0