Måndag igen

Jag älskar min Lins! Det finns ingen bättre kille än han. <3


Haft en ledig helg och guud vad den har gått fort.
I fredags hämtades jag upp efter jobb och så körde vi och lämnade mamma och siv hos deras arbetskamrat, de skulle på middag där.
Tog med oss Gustav hem och åt tacos och kollade på tv. Gustav somnade i soffan redan vid kvart över 8, och strax innan 10 kröp jag och Linus också under täcket. Trötta ligan- jadå.
I lördags hade vi mysmorgon och mamma kom också upp och åt frukost med oss.
Sedan blev det fönsterputsning, med lite assistans av mormor och så hängde jag upp mina julgardiner :) Här börjar bli ännu mysigare hemma nu med julfaktorn :)
Blev supergod middag hos mamma och sedan åkte jag till kristianstad med matilda och åsa och kollade på Cats! Vår danskompis Kajsa har huvudrollen som bästa kvinnnliga dansaren där, och det var super skoj att se. Hon är SÅ duktig!!!
Tog ett varv i kristianstad efter musikalens slut och hamnade på O´learys. Beställde in en vinare...och sedan en till. Party humöret var på topp, tills vi insåg att sista tåget hem mot malmö snart skulle gå. Det var skynda till tåget och mot malmö. Var sugen på att gå ut och festa i malmö men efter 1 h och 20 minuter på tåget hem blev man rätt seeeg. Åkte hem och la mig bredvid min Lins istället.
Söndagen blev till en början en dejt med dammsugaren och golvmoppen. Frukost och fick tårta av snälla grannen min ! awe! Gjorde vid mig och åkte till ekohallen för lite julshopping inför julmyset vi ska ha den 1 december :) Lite annat slank ner i korgen och 1020 :- fattigare gick jag där ifrån... Ooooops!
Kvällsdans och ny koreografi med showgruppen. Ball!
"See I like Beyonce, but she dey with Jigga
I like Nikki, her yansh is bigger
I like Rihanna, she dey make me day go gaga"

Nåja. Dags att inta sminket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0