Torsdag

oh my god vad jag känner mig trött i kroppen!!!
Grått och trisst ute.
Jag har dock börjat så smått med julpyntet som piggar upp en aning :) Imorgon när jag är ledig ska jag sätta upp mina ljusstakar och mina nya julstjärna jag köpte igår.
Igår var vi på utbildning med jobbet på översten. Kärnvärden handlade utbildningen om. Många självklarheter men alltid nyttigt att friska upp minnet och få med sig hela gänget. Kan behövas.
Efter vi lunchat med fläsknoisetter a' Oscar, så cyklade jag bort till mobilia för en runda med Sonja och Amanda :)
Sedan blev det bara slapp på kvällen. Orkade inte ge mig iväg till gymnastiken.
Blev istället tidig läggdags för mig och Lins, 10 tror jag klockan var när vi slöt ögonen in-nästlade i varandras ben och armar.

Nu är gröten och en kopp kaffe nere i magen.
Idag blir det jobb 10 - 19.30, sedan dans 20 - 22.
Hoppas att dagen blir bra ! Energi, energi, energi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0