Torsdag

Nu sitter jag ner och tar det lugnt och har tid att skriva några rader.
Veckan har varit hektisk men rolig och gått fort.
I måndags jobbade jag och sedan kom Pernilla på middag o senare åktejag till dansen.
I tisdags hämtade Lins mig efter jobb och så åkte vi till rusta och julshoppade lite :) därefter åkte vi hem och passade Gustav en stund :) älskar min lillebror. Var tänkt att jag skulle dansa sen på kvällen men jag var hungrig och hade en jävla huvudvärk så jag stannade hemma och betalde räkningarna och mös med min man istället.
Igår efter jobb så besökte jag malmborgsoptik. Gjorde en synundersökning och japp, jag behöver glasögon. Men bara när jag kör bil och det är mörkt ute, elr när jag tittar på tv på långt håll. Så nu har jag fått låna hem 2 bågar jag gillade så ska jag känna efter vilka jag gillar mest...

Nu är min jobbdag avklarad och jag ska upp och handla lite innan jag ska iväg och dansa. Blir bara 1 h idag för klassen mellan 20 & 21 är inställd. Men, därav tid till en uppdatering! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0