Lördag

Jobblördag.

Men fick lussebullar till frukost. Loooove it!
Jobbade 10-18 och det har varit mycket att göra hela dagen. Lönehelg + julinvigning i stan.
Jag och Stine fick iaf lagt om hela skinkdelen i disken och samlade lite julvaror ihop; julskinkor, ribbefläsk, senapsgriljerat plommonfläsk, patéer, leverpastejer, leverkorvar, nötrulle, spickeskinka, rostbiff, syltor, aladåb, rödbetssallad, mimosasallad, jaa you name it. Nöjd är jag må jag säga.
Så kom och shoppa godsaker av oss till julbordet!

Ikväll var vi bjudna på middag hos min mammi. Blev lövbiff med potatis i ugnen och rödvinssås. Det var gott! Tack mammi!
Sedan blev det mys för mig och mamma i soffan med pepparkakor och ädelost och lite kaffe och vin, medans Linus fick roa Gustav och Valle inne på Gustavs rum och spela Wii. Haha. Stackaren.

Nu är mitt hår tvättat och jag ligger i famnen hos min Lins och skriver.

Ny jobbdag imorgon. Då tar vi det vi inte hann idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0