Like angels from above

Har jag tidigare berättat om att jag har världens bästa mormor och morfar?!

Nu har dom gjort det igen.

För det första så ställde de upp oerhört mycket för mig inför min födelsedagsfest, vad gällde att handla maten, laga en del av maten, bära och planera och dessutom städa lokalen. Detta är jag oerhört tacksam för då de underlättade väldigt mycket för mig. Jag kan nästan i princip säga att jag hade inte njutit så mycket av min födelsedag, och min födelsedags fest om allt hade vilat endast på mina axlar, då hade jag varit ett stressat nervvrak.
Andra händelsen jag vill berätta om kom idag. Jag och mormor bokar alltid våra tvättider ihop eftersom det är mycket trevligare att tvätta i sällskap och så fikar vi mellan tvättarna och får tid att prata av oss och umgås lite. Idag skulle vi då tvätta och jag hade inte en aning om att jag fått en extratid på jobb förren för ett par dagar sedan. Fick ringa till mormor igår och förklara hur det var, att jag missat det nya schemat och att jag fick ställa in elr tvätta senare. Vet ni vad hon och morfar gör då? Dom hämtar min tvätt uppe i min lägenhet och lägger in alla maskinerna så när jag slutade jobba och gick ner i tvättstugan så var det bara för mig att töma torkskåpen och torktumlarna och hämta min rena tvätt. Är dom inte helt fantastiska?!

Tusen tusen och åter tusen tack !!!! Ni är dom bästa !!!

<3 <3 <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0