If happy ever after did exist...

Igår var jag ledig. Det var en sådan ta igen dag. Jag är ganska ofokuserad och lite splittrad för tillfället och orkar liksom inte med massa krav och förväntningar. Jag gör vad jag måste, och sen vad jag känner för. Igår kände jag för att ta ett tag i lägenheten, duscha och tvätta håret, umgås med mamma och lillebror, handla på Coop, och äta middag med mamma och lillebror. Fullt nöjd med det. Maten jag gjorde var ganska misslyckad och irriterad blev jag över det men där finns ju annat som också störde aptiten. Nåja. Hade lite halv spontant bestämt vinkväll med en av mina grannar som jag aldrig tidigare umgåtts med så vi träffades hos mig och drack några glas rött och snackade en massa. Och ni vet hur vi tjejer blir när vi får vin i kroppen, så vi satte full patte på högtalarna och sedan blev det kläder och smink och iväg mot Harrys. Harrys levererade verkligen INTE! Har aldrig varit med om att där varit så kasst. 40 peeps på hela stället och klockan var halv 2! Efter 15 minuter drog vi till centiliter och gram ist där vi träffade lite trevligt folk och fick dansat lite iaf.

Idag har jag jobbat extra i kassan och kvällen har jag spenderat i Glostorp hos Carina och Bertil och ätit grillat utomhus för första gången i år. Kallt som fan må jag säga men maten smaka inte sämre för det.

Nu väljer jag att försöka sluta ögonlocken här i min tysta lilla lägenhet. Imorgon väntas ett monsterjobbpass, 6.45 - 18.10!!! Gaah! Men söndag och pengarna trillar in - tackar!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0