We don't need no cure

Började dagen med en timmes promenad. Hem och duschade och åt god frukost och sedan iväg till jobb. Jobb gick bra idag.
Cyklade hem och mötte Angelica och Nikita på vägen så dom hängde med upp och snackade lite skit ikväll. Hon fick för sig att koppla min dator till tvn och sedan kom vi åt någon sladd så nu bara skorrar ljudet. Jag blir tokig, ni vet, jag MÅSTE ha min musik! Annette Möller, I kind of need you very much now!
Nåja. Nu är ögonlocken tunga och jag säger slut för idag.

Grattis världens finaste Camilla och Alex på er 4 års dag. Ni är bäst! Ni är bevis på att äkta kärlek finns. Ni är en förebild för alla par därute.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0