We don't celabrate sundays anymore

Hängde hos Henrik hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Solen strålade (emellanåt) in genom fönsterna så jag beslöt mig för att cykla hem och ta en promenad sådär på eftermiddagen. Sagt och gjort. En timmes skön promenad för att sedan komma hem och duscha, tvätta håret och sedan fixa sig för ett restaurang besök med mormor och morfar. Dom har ställt upp så himla mycket för mig som ni som läst min blogg länge vet om, så jag ville faktiskt bjuda ut dom för att visa min tacksamhet och uppskattning. Jag hade bokat bord på vagabond så det var dit vi åkte. JÄTTEGOD mat hade dom. Kan verkligen rekommendera dit. Jag åt ryggbiff med pommes och bearneiesås, och mormor och morfar åt fläsksnitzel med någon sky och så. Vi alla var mycket nöjda och belåtna när vi lämnade iaf. Vi åkte hem för kaffe på mormor och morfars balkong och satt där och mös i kvällssolen och sedan flyttade vi in och kollade första halvleken i fotbollsmatchen Polen - Ryssland. Efter första halvlek gick jag hem och satte på tvn här hemma för då ville mormor och morfar sova. Under andra halvlek fick jag ett ryck och satte igång och städa i badrummet så nu är där fint och fräscht igen :)

Nu tänkte jag stänga ögonlocken och få en god natts sömn. Önskar er detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0