När alla säger nej ska jag säga ja...

Sårå. Helgen är slut. Sweden rock är också slut. Jag är nöjd med vädergudarna, dom var någolunda på min sida. Tack för det. Fast festivalen var säkert helt fantastisk ändå!
Idag har jag jobbat och sedan hämtade jag upp min lilsis och körde och köpte sushi! Long time no see både för lilsis och sushin.
Mandy och Anna anslöt sig också under kvällen så det blev en mysig krängarkväll. Men nu är det finito!
Imorgon sätter jag igång med promenader och hälsosammare kost igen. Punkt och slut!
Mandy, lovely att få infinna sig i ditt sällskap igen <3
Nu tänkte jag sova och drömma mig bort till pengar, solsken, lycka, smala, snygga, bruna, vältränade, friska kroppar, glädje och vänskap. Till en plats där man lever livet lekande lätt!

Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0