Mätt och trätt

Var SÅ hungrig när jag satte mig på cykeln hemmåt ikväll. Blev lasagneresterna från i lördags, en smoothie och 2 knäckisar med brieost och fikonmarmelad! Gaah! Nu ligger jag gödd och född i sängen! Sängen som inte ens har några kläder utan jag måste klä den också innan jag kan krypa ner mysigt. Vill krypa ner mysigt inflätad med dig!
Dagen bjöd på ett stycke tvättpass ihop med världens bästa mormor, lunch med fina Henrik och sedan jobb ihop med Christoffer, och därefter ett långt delikatessmöte. Vi är alla olika, på gott och ont.
Just nu vill jag trycka på pausknappen och åka till värmen med mina nära och kära. Ligga i en solstol i LAGOM värme och bara göra precis vad jag känner för i stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0