Jag vill att ditt hem är där jag lägger min hatt

Det tar på krafterna att ligga på latsidan. Har varit ganska långledig om man bortser från igår och gjort lite smått och gott men samtidigt inte gjort mycket alls.
Imorse gick jag upp med bullar till mormor och morfar och fikade med dom. Sedan gick jag hem och småpillade med lite saker och sedan kom Annette och vi drack några koppar kaffe ihop. Fick ett ryck och åkte till Ikea för att handla 2 hyllor till mig och på Ikea mötte vi Camilla och Josse <3 jag fick även med mig mörklila "korgar" elr vad jag ska kalla det, som jag har satt 2 ovanpå hatthyllan, en med halsdukar och scarfsar och en med mössor, kepsar och vantar. I den 3e har jag lagt alla mina skärp och den står på golvet i rummet sålänge.
Ikväll har jag fått hjälp av Annette och Johan att sätta upp mina nya hyllor, det var mer jobb än vad vi trodde att det skulle vara, och så har jag haft fint sällskap i min soffa bestående av Camilla och Josse, och sedan Alex också en stund. Nu ligger jag nedkrupen i sängen, för imorgon blir det iaf jobb. Dax att bruka allvar igen.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0