I just can't get you out of my head

Igår blev det jobb 7 - 16.30. Efteråt cyklade jag hem till mamma och vi lagade mat ihop. Hade några timmars mys med middag, kaffe och kortlek innan jag gick hem för att förbereda mig inför Sverigematchen. Åkte upp till folketspark ihop med Anna och Voja och mötte även upp lite folk från jobb där. Det var kallt men vi var påbultade med kläder så jag frös inte iaf. Blev lite vin och snacks till fotbollen och tyvärr ännu en förlust för vårt land. Nåja...
Efter matchen åkte vi hem till mig och drack kaffe. Det hela slutade med att Voja fastnade i någon film, anna fastnade på Facebook och jag somnade i soffan.
Idag har jag sovit länge, skönt som fan!
Nu sitter jag uppe hos mamma och kränger goding frukost.

Ha en bra lördag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0