Manjana, manjana

Dunderförkyld tjej. Tycker jag försöker med det mesta. Men min kropp har tydligen gått in i protest. Vill inte bli frisk. Jag blir så ledsen. Men men, skam den som ger sig. På söndag har vi show och fredagkväll + lördagen kör vi genrep och finslip. Jag kan inte ge upp nu, såhär nära. Så mycket tid och enrgi man lagt ner på detta och sen ska man inte kunna leverera när det väl är dags?! Pshyy. Jag ska stå på scen på söndag!

Jag vill bara plocka fram och ära min vän Zandra. Hon är bannemej en speciell tjej men hon har hjärtat på rätta stället! Hon finns där för en när man minst anar det.
Till exempel så erbjöd hon sig självmant att hjälpa mig när jag flyttade hemifrån. Hon var där från början till slut och jag kunde inte vara mer glad och tacksam.
Idag frågade hon mig om jag kunde köpa en biljett till henne till dansshowen. Jag blev så glad :) "Ska du gå själv?" var min första fråga. " Ja såklart, jag vet inte om någon annan ska gå men jag kan gå själv." Det betyder så himla mycket för mig. Puss på dig!
Extra stor puss även till Mamma, Gustav, Ann, mormor, morfar, Bertil, Carina, Janni, Milla och Felicia!

Jag har full förståelse för alla er mina vänner som känner att ni inte har råd, det kostar ju ändå 200 :- så jag blir absolut inte sur elr ledsen på er, men jag blir dessto mer glad för alla er som faktiskt ska gå, som gör den lilla "uppoffringen" för mig. Elr uppoffring ska jag inte säga för det kommer bli en grym show och ni kommer förhoppningsvis tycka att ni fått valuta för pengarna, men jag känner att folk faktiskt bryr sig om och visar intresse för vad jag sysslar med, för min hobby, för min passion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0