Pop that booty bitch

Ser nu att inlägget jag skrev från mobilen igår ännu inte är publicerat. Vill ni läsa raderna jag skrev igår innan läggdags så finner ni dom längst ner i detta inlägget.
Idag har jag i princip sovit hela dagen! Det tar hårt på krafterna att dels träna inför en show när man är sjuk, och sen genomföra showen när man är sjuk. Söndagen var jag dock 10 ggr bättre än jag räknat med. Den dära cocillana hostmedicinen gör verkligen underverk.
Somnade strax efter 02 inatt, öppnade ögonen första gången vid 12.30 imorse, beslutade mig lika snabbt för att stänga dom igen och vaknade inte förren ca 14 tiden nästa gång. Kände mig typ bakfull när jag sakta steg ur sängen och tog dom där 6 stegen in på toaletten. Slutade mef att jag gick och la mig igen och kollade uppdateringarna på nätet via telefonen, ringde några samtal och sedan blundad lite till.
Ikväll har mamma bjudit på middag, sedan har jag kollat film med lillebror i hans säng. Elr, jag har slumrat mellan varven. Förstår inte att man kan vara så trött! Men, jag behöver det!
Efter denna degdagen kommer jag vara redo att starta upp igen. Imorgon står städning och tvättning på schemat.
Sov gott peeps.


Härlig showhelg med Malmö Dansakademi! Tack till alla inblandade, - dansare för gemenskap och hårt jobb, lärare för att ni tror på oss och kämpar med oss, publik som stöttar oss och delar vår dansglädje, tillsammans är vi fantastiska och kan då slutresultatet bli annat?
Trots sjukdom är jag super nöjd.
Tack till friskhetsguden som var snäll och gjorde mig lite friskare idag.


Let's do it again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0