Lördagkväll

Blev ju sjuk trots allt. Ja, jag försöker nu vila så mycket jag kan men det får ju bli utöver dansträningarna och jobb, men nu har jag tagit mig ledig lite från jobbet så nu är det iaf en sak mindre.
Igår blev det shopping med Matilda, lite saker vi behöver till showen. Hittade inte allt jag behöver så får ge mig ut igen, men halva listan är nog avbockad.
På tal om det, finns det någon vänlig själ som har ett par höga vita sneakers i strl 38 att låna mig 13 - 16 januari? Ni skulle göra mig så, så glad då!
Idag bjöd dagen på en massa timmars dansträning, sen åkte jag hem till mamma och käkade tacos. SÅ gott det var med mat efter alla dessa timmar på dansskolan.
Efter maten åkte vi och hyrde film på hemmakväll, såg en romantisk komedi som hette something borrowed. Den var verkligen bra! En tjej film of course! Den var inte långtråkig någon gång utan man satt fast hela filmen. Förutom mamma och en sovandes lillebror att dela soffa med så gjorde också ben & jerrys och en kopp varm mjölk med honung sällskap till filmen. Måste bli frisk!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: ann

Jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande. Jag vet ju hur kul du tycker det är med dansen och att missa uppvisningen hade varit som att bli snuvad på konfekten :(. Finns inga dunderkurer men varm mjölk med honung eller ecalyptus, nässpray och hostmedicin samt alvedon lindrar i alla fall symptomen lite för tillfället. Kram på dig Sally.

2012-01-08 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0