Happy 2012

Jag bjuder på bilder istället för text idag eftersom jag ännu inte har massa tid att berätta en massa. I korthet så var nyårn ganska misslyckad, dåligt arrangerat av debaser, men vi var iaf på debaser där det skulle vara burlesque show och middagsbuffe. Där var ingen mat, och det tog 40 minuter att stå i kö till baren för att beställa dricka, burlesquen var inte alls som jag förväntat mig, men fullpott till alla besökarna som verkligen gått in för det hela och kläderna var klockrena. Någon gång efter 12 slaget drog vi vidare till Harrys där vi dansade av oss som sig bör. Man kan fan alltid lita på Harrys!








Get your ass up show me how you burlesque


Kommentarer
Postat av: annette

men hade ni inte betalt för mat med?

isåfall hade jag blivit vansinnig .Fick ni ingen mat alls då ?stackars er

2012-01-03 @ 05:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0