Måndag

Underbart väder.

Utvilad vaknade jag runt 9 och gav mig ut på en timmes promenad. Solen och musiken gjorde mig sällskap och energin var på topp :)

Nu har jag rast på jobbet, jobbar till 20.30 ikväll. Känns ändå bra.

Om en vecka börjar dansen igen, jag är lycklig!

Igår var vi på dansskolan och fick köpa och se filmen från showen, kul ! :) fick massa bilder också :)
Synd att min skivläsare på datorn inte fungerar bara, så kan inte lägga in bilderna på min dator. Men, det kommer nog upp bilder här ändå så småningom :)


Kommentarer
Postat av: emla

ååh. jag vill jättegärna se den igen!! har camilla och josse sett den än? annars får du bjuda hem oss på dansfilmsdejt snart tycker jag :)

2012-02-25 @ 14:55:27
Postat av: Sally

Du är så välkommen Emelie :) Kanske fredag elr söndag?

2012-02-27 @ 23:27:40
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0