Nyårsafton

Usch. Jag vet inte hur kry jag är egentligen. Har hostat galet mycket inatt. Har hostat så att jag väckte Walle i andra rummet. Mellan varven har jag dock sovit som en slagen hjälte.
Men, vi har bestämt oss för att fullfölja nyårsfirandet ändå. Ska snart orka resa oss från sängen och ta tag i saker och ting. Får se hur mycket man orkar.
Måste bara säga att jag har världens bästa man som ställer upp och fixar och har sig för mig. Han är underbar!

Gott nytt år mina fina bloggläsare! Vi blickar fram mot ett ljust, varmt, friskt kärleksfullt och rikt år.
Ta hand om varandra och tänk på alla djuren idag när ni smäller raketer!


Kommentarer
Postat av: Annette

Ja där har du fått jackpott stumpan .Önskar er båda ett Gott Nytt År

2012-12-31 @ 10:41:24
Postat av: ann

Kärleken övervinner allt :)

2013-01-01 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0