Mellandagar

Vilken underbar jul.
Första julen ihop med mitt hjärta. Och vi har firat i 4 dagar.
Lillejulafton var vi hos Linus föräldrar med hela hans familj.
Julafton var vi hos min mormor och morfar med hela min familj.
Juldagen körde vi till Hörby och firade jul med Gustavs släkt.
Igår var vi i Glostorp och träffade Bertils barn och barnbarn.

Idag ligger jag hemma med värk i bröstet. Känns som febern har smugit sig på under julhelgen men den är lätt att förtränga i allt mys. Men nu verkar förkylningen ha satt sig i bröstet för det gör ont när jag andas djupt elr pratar högt.
Men det blir väl bättre....

Har ni haft en bra jul?


Kommentarer
Postat av: ann

Härligt att du är nöjd med julen detta året. Jag har nöjt mig med att fira jul i två dagar, det både räcker och blir över för min del ;). Däremot längtar jag till det nya året som kommer med ljus och värme så småningom :). Kram på dig i alla fall <3

2012-12-28 @ 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0