1a advents helg

Har haft en helt perfekt första advents helg!
I fredagskväll åt vi julbord och bowlade sedan med hela Linus familj på kronprinsens bowling. Det var jätte trevligt och god mat. Måste säga att jag gillade deras julbord bättre än bigbowls. Detta kändes lite mera "hemmalagat". :)
Efter bowlingens slut drog jag och Linus till Fagans för att möta upp Fredde och gänget. Sedan drog vi vidare till centiliter o gram. Och ni anar inte vem som var där, om inte Sveriges snyggaste man BROLLE JR!!!! Jag blev som en liten flicka haha bara glodde! Vågade inte gå fram och fråga om en bild med honom :(
I lördags hade vi första december mys deluxe!! Glögg, pepparkakor, ädelost, nötter, clementiner, paradischoklad, pepparkakskolor, julpyssel och julbakning!! Det var mamma, lillebror, mormor och morfar och Linus föräldrar som va hos oss och deltog. Efter allt avslutade vi med ett smörgåsbord, givetvis det också i julens tecken!
Senare på kvällen åkte vi till Söderbloms för en bit mat, men det är inget ställe jag kan rekommendera, inget ställe jag jätte gärna vill besöka igen. Fick vänta på maten i 45 min efter vi beställt den och potatisen vi fick var som kolbitar.
Nåja, vi tuggade i oss och mötte sedan upp ett helt gäng som var på big Bowl och bowlade. Vi hoppade det den dagen men drack lite alkohol.
Igår vad vi hos mina gudföräldrar på jääättee god brunch! Och trevligt att träffas och umgås lite :)
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0