det går i ett..

Jaha, vad ska jag säga. Det är mest jobb för min del alltså. Skit bra! Men aningens utmattande. Man är ju inte van vid att jobba heltid ;)
Nej men i onsdags jobbade jag 16.10 - 23.15, igår jobbade jag 10 - 19.30 och idag ska jag jobba 12.55 - 18.10. Blir nog en bra lön nästa månad, woohoo, jag håller ju på att spara till en ny säng!!
Var och kollade på lite nya sängar i dagarna, var på ikea och på jysk. Hittade en säng på ikea, med allt medräknat (sängstomme, skummadrass och bäddmadrass) kostade den 10.000 :- Den var jätte fin och den enda jag hittat som jag verkligen velat ha, men det var en stor dubbelsäng. Och det behöver jag ju faktiskt inte. Även om jag inte är i ett förhållande nu så kanske man skaffar om några år, säger mamma. Jag tänker att jag bara bor på 34 kvm2 och inte behöver en så stor säng som tar upp mitt hem då. Tänk om jag inte träffar någon förren om fleeeera år, ångest att sova ensam i en dubbelsäng i så många år då. Å andra sidan har jag ofta vänner som sover över hos mig... Hmm...
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: annette

kolla in opå xxxlutz

2011-09-30 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0