sometimes I get a good feeling, - yeah

2 lediga dagar. Välbehövligt kanske var första tanken men i eftertanke så ändå inte. Då hinner jag ju tänka så himla mycket. Och grubbla.
Nåja, det har ändå gått fort.
Igår fikade jag med mormor och morfar, umgicks med Annette, hämtade lillebror på dagis, körde ett svettigt och bra spinningpass med Jessica, och tittade film med Mandy.
Idag steg jag upp ganska tidigt för att gå på ett iw/cg pass 8.45. Körde hem och duschade och käkade för att sedan ge mig iväg på massage. Hon tryckte på alla spänningar i axlar och speciellt nacke så jag fick sådan fruktansvärd huvudvärk efteråt. Det var bara till att hem och lägga sig en stund. Har efter det varit seg och trött och kännt av huvudvärken trots piller. Borde kanske ge nacken en omgång till när den ändå är "uppvärmd".
Blev goding mat med mamma och lillebror i eftermiddags iaf och sedan åkte vi iväg och handlade. Ikväll har jag slappat på soffan hemma hos familjen Möller. Inte orkat vara social elr aktiv på något vis.
Imorgon är det ny dag - nya tag.
Då kör vi muntert.

Hepp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0