we won't fade into darkness

Ibland kan det hända att man känner sig orättvist behandlad. Det händer oss alla. Ibland vågar man och kan man säga ifrån, ibland står man bara där tills allt tystnat och sedan brister man ut i gråt.
Jag anser mig själv sköta mig exemplariskt, jag gillar inte schargongen jag blir bemött med och anser inte mig värd att bli behandlad fel av någon som anser sig själv vara bättre. Jag är trött på vissa saker. Idag kom bara droppen som fick bägaren att rinna över. Nu har bägaren runnit av sig en del och jag kan släppa det och gå vidare, men jag har också sett till att våga göra vissa förändringar. Jag ringde det där telefonsamtalet jag gått och tänkt på så länge, jag klarade inte av att hålla minen under hela samtalet men det visar ju bara att man är människa. Poängen är att jag ringde, poängen är att det inte längre bara är en tanke, det har kommit på tal. Jag kan bara vinna.

Jag har gjort en sak till, som jag behövt att göra länge. Nu är det gjort, grunden är lagd och det är bara till att fortsätta. Om inte förr så nästa gång bägaren rinner över och jag vill något annat, då har jag grunden för det och kan lätt som en plätt ta nästa steg.
Detta kan jag tacka Ann Möller för <3

Blev ett varv cirkelgym och 20 minuters intensiv spinning idag. Den träningen gjorde susen för mig i dagen sinnesstämning. Jag gick därifrån med ny positiv energi , det var så jävla härligt!

För övrigt har jag umgåtts med min fina vän Sonja, käkade lunch på ett sushiställe vi körde förbi och blev sedan en snabb kaffe på centralen innan hon satte sig på tåget mot göteborg och sedan vidare mot oslo.
Var på lillebrors fika på dagis, fast jag inte riktigt var där. Jag var väl i lite upprörd sinnesstämning just då. Nåja...

Vill också ge min mormor världens största PUSS!!! <3

Och min mamma och min lillebror en hälsning att jag saknar er. Kanske söndagsmiddag?


Nothing to fear but fear itself
We'll be ok just keep the faith
And we won't fade into darkness






Kommentarer
Postat av: annette

Ja det kan vi göra puss mammi

2011-09-16 @ 05:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0