tisdag

Har sovit asdåligt inatt. Don´t know why... Vaknat stup i kvarten. Typ som att jag inte varit trött elr något, men hey! Efter min helg liksom?
Var himla sugen på rostatbröd igår så köpte med mig det hem efter jobb igår och har precis käkat 3 fantastiskt goda rostade rasker mackor med getost och massa grönsaker på. Nöjd.
Trodde det var måndag idag när jag vaknade då igår var min "söndag" = återhämtningsdag. Igår tvättade jag ihop med bästaste mormor (som vanligt) och sedan blev det bara ett par timmars jobb på eftermiddagen. Det var rätt skönt.
Idag är jag ledig. Först på schemat står ett iw pass för jeanette kl 11. Dags att röra sig igen! :)
Rätt mysigt höstväder idag så ta vara på dagen vänner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0