So we crawl, til we can walk again

Hej allihop!

En helg har passerat och det är måndag igen. Det är en fin måndag och jag är ledig. Och jag har min vän Amanda här.
Förra veckans nätter har bjudit på en del nätter med dålig sömn. Jag har aldrig varit en person som haft svårt för att sova, så jag hoppas att kommande vecka ska ge mig bättre nätter.
Men inatt har jag sovit som en stock- helt utmattad efter helgen. Härligt.
Lördagen började med att jag och Jessica körde ett underbart roligt och svettigt pass för Niklas Sten Hård på Friskis. Fy fan vad vi körde, kändes så jävla gött efteråt!
Efter passet åkte jag hem och duschade och gjorde vid mig, hade en ganska lugnt förmiddag för att sedan bege mig mot några timmars jobb. Cash är ju alltid välkommet liksom!
På kvällen sedan var jag hemma hos Hannah och drack vin, sedan tog vi en sväng till Möllan, jag vidare mot Babel där dom hade något house event (som inte var så himla bra måste jag säga) och sedan en tur till Deep. Det var en helt okej kväll, men kände aldrig att jag ville hem så stannade ute med trevligt sällskap.
Igår mötte jag upp min gudmor i stan. Solen STRÅLADE och det var helt fantastiskt väder sådär den 25 september. Vi satt på uteserveringen och käkade lunch och snackade i ett par timmar. Helt fantastiskt, vi bara njöt. Tog oss sedan ett varv på stan och jag fick med mig 2 blusar, ett armband, ett halsband och en hängare hem. Nöjd är jag. Avslutade vår lilla eftermiddagsdate med kaffe och stans godaste kaka på kafferosteriet. Mums!
På kvällen fick jag besök av min fina lilla sis och min fina lilla Amanda. Det var helt ärligt bara söndagskräng! Chips och gurka och dippa. Och lite sushi innan det. Gaah! It was a need.
Nu får jag fan skärpa mig vad gäller maten.

Hoppas att ni haft en bra helg mina vänner.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0