she is a fighter from the streets.

Den ena dagen är lik den andra. Hösten är här. Jag gillar fina höstdagar men jag hatar riktigt blöta tråkiga höstdagar. Idag har varit en kombo.
Imorse när jag gick ut på morgonpromenad så lös solen. Perfect! När jag kom hem lös den inte längre men det kvittar ju, den förgyllde min morgonpromme. Käkade frukost och duschade, gjorde vid mig och stack till jobb. Dagen på jobb började bra, men sakta men säkert tappade jag suget. Det finns många anledningar till det, men jag måste försöka fokusera. Eftersom jag slutade "redan" halv 8 ikväll och inte hade annan kvällsaktivitet så var jag sugen på lite umgänge. Drog ihop en fika och Amanda och Stina nappade så vi spenderade de sista timmarna av kvällen på EH. Blev en tonfiskbagel och en stor kopp kaffe med mjölk i för min del. Hade turen att klara mig från regnet på cykelturen hem, blåsten var ju ett faktum men hade ändå lite tur att få ha sidovind istället för motvind. Hade varit pissigt att få cykla hem i regn och motvind liksom.

Sitter och överväger vad jag ska besluta mig för inför lördagkvällen. Ska jag elr ska jag inte? Är ju inte inne i mina bästa dagar för tillfället. Vet att jag tycker sånt är jävligt kul annars men för tillfället tvekar jag.... Där kommer säkert vara asmycket folk dessutom... Hmm...




Uppträder med Godass för 3 ½ år sedan...

Young and beautiful




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0