Sexy and you know it

Huh vilken hektisk dag på jobb idag! Folk har nog verkligen väntat på sin lön denna månaden. Ja, vissa av oss fick ju redan i fredags men idag kändes som en löne-fredag. Tempo tempo tempo. Jaja, timmarna swisha förbi och det är ju aldrig fel.
Svängde in om dansakademin efter jobb (blev inte att jag kunde gå en timme tidigare). Så, jag gick på den avancerade klassen. Jag måste säga att jag hängde med bättre än förväntat, men det är dom där piruetterna etc som ställer till det för mig. Men jag är ändå nöjd och glad. Det var kul. Man måste utmana sig ibland. Träning ger färdighet!

Ska jag duscha och tvätta håret ikväll eller vänta till imorgon bitti?

Kram från tjej med öm ankel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0