onsdag

Kroppen känns seg idag. Är nog träningsvärken som stöter in. Gött!

Igår började dagen med jobb 6 - 12.
På eftermiddagen lunchade jag ihop med Sonja, Anna, Amanda och Annas kompis som jag inte minns vad hon hette. Blev några timmars umgänge innan det var dags för mig att dra mig mot Friskis och Svettis där jag skulle möta upp Jessica och köra ett iw/cg- pass. Det var as bra! Musiken gör så himla mycket!
Åkte hem och käkade och fick en lillebror på besök. Han ville sova hos mig igen och det hade jag lovat honom att han skulle få göra så det fick bli så. Han är mysig. Vi lekte lite med gubbar, och kollade lite på tvn tills han somnade gott.

Nu ska jag iväg och sola.

Ha en bra onsdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0