JAG VILL

Jag vill så mycket. Skulle jag skriva en lista på vad jag vill så hade den blivit lång. Varje dag tänker jag på något som jag vill. Men jag har fastnat. Jag tror att jag har fastnat i min safe-zone. Det kan vara läskigt att gå utanför om ingen står bredvid en elr håller handen.
Pengar skulle vara ett sätt att gå utanför safe-zonen. Pengar underlättar mycket och kan ge en viss trygghet.

Men, men.. En sak i taget. Jag vet att jag skapar mig mitt eget liv iaf och inte glider på ett bananskal.


Måste bring a toast för mina grymt goda rostade mackor. (finurligt med bring a toast va) Hårdgetost och massa grönsaker på. Munorgasm utan tvekan! Promise! Hade bestämt mig för att bara äta till frukost, men ikväll när jag kom hem från jobb kunde jag inte låta bli. 3 av dessa goda rostade mackor och en (snart 2) koppar kaffe med mjölk. Hoppas att jag kan sova inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0