It´s a cold and crazy world

Kan man älska tacos så mycket att man äter gårdagens leftovers till frukost idag? Ja, tydligen!

Har förätit mig på mina olika frukostalternativ och frukost som jag alltid tidigare tyckt är dagens bästa mål, har blivit jobbigt att försöka trycka i sig. Man äter det liksom bara för att. Men idag blev variationen tacos! Bra elr dåligt?
Har ni några frukostförslag till mig? Helst så nyttiga som möjligt :)

Igår var jag ledig. Det var skönt att få pusta ut lite. Började dagen med ett iw pass för jeanette kl 11. ASBRA!!! Det är bara bas-pass men shit vad jobbigt ändå. Man kan ju själv reglera hur mycket man vill ge. Ger man allt så kan man gå därifrån med gott samvete sedan. :)
Efter träningen åkte jag hem och åt lunch, duschade och tvättade håret, dammsugade och hämtade lillebror. Umgicks med världens bästa bror i några timmar innan jag körde och hämtade Camilla och Josse för tisdagshäng. Var på icamaxi för att handla mat och därifrån fick jag även med mig en ny dvd-spelare, nytt puder och en vit kajalpenna. Nice! Det var jag värd :)
Åkte hem till mig och började matlganingen som ni förstått blev tacos ;) Mätta och trätta slängde vi oss i soffan och kollade lite olika tvprogram. Det var asnice tisdagshäng, I like it alot!
Som vanligt är camilla bättre än mig på att fota, så när hon lagt upp bilderna hon tog så ska jag snylta hit några här :) OM jag får?

Nu ska jag försöka smälta min hejdundrande frukost, kl 12 blir det spinning tillsammans med Emelie, kanske Camilla?

Och för er som undrar så skippar jag uppträdet på lördag, jag går dit som publik istället :) Någon som har lust att joina?

På återseende.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0