I´m glad you came

Vilken bra ledig dag.

Lämnade lillebror på dagis imorse vid 9. Hade tänkt att gå ut och promenera men regnet öste ner så jag återvände hem till min lilla lya och fastnade vid datorn istället. Härligt. Senare på förmiddagen var det tvättdags för mig och mormor och vi fikade också mellan maskinerna. Bäst.
I eftermiddags hämtade jag lillebror på dagis och vi körde hoch handlade inför min matlagning. Jag gjorde en gratäng med köttfärs och färska grönsaker, blev riktigt smarrigt.
Ikväll har jag varit på ett iw pass med Jessica. Det var gött. Bara till att köra.

Blir sängen tidigt ikväll, börjar jobba 06.00 imorgonbitti. Datumkoll var det ja. Säger tack till dom timmarna iaf.


Världens bästa!


Hittat på http://sassys.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0