Hey, it´s just me

Känner ni hösten? Den är verkligen här nu. No looking back. Bestäm dig bara för att gilla den. Jag ska med försöka. Jag lovar. Jag har alltid gillat hösten förr. Ni vet när man gick i skolan, varje höst hände det ju något nytt. Man började ny årskurs och även om man var skoltrött så väntade något nytt och det var liksom ändå lite spännande. De senaste åren har allt rullat på som vanligt, oavsett årstid. Just hösten är den som känns tyngst, för då vet man att det blir mörkare, det blir kallare, det blir regnigare.. Visst är det mysigt med massa höstkläder, snygga stövlar etc, men jag tänker på den jävla cykelvägen jag cyklar till och från jobb dag ut och dag in. I värsta fall i motvind och pissregn. Och så är det mörkt. Och jag är ju mörkrädd.. Ah. Men nu ska jag försöka hitta något bra att fokusera på med den cykelvägen. Så känns det lättare. Det är ju faktiskt inte SÅ långt. Och står man inomhus hela dagen (som jag är glad för att jag gör speciellt på vinterhalvåret) så kan det vara skönt att få friskluft och motion på köpet en stund till och från jobb. Så. Nu ska jag alltid tänka på det när jag cyklar i motvind och pissregn. Haha. PUNKT!

Blev en halvdan frukost imorse innan jag skulle iväg för lite cg/iw, så nu har jag precis slukat resten utav frukosten som också blev lunch. Passet gick under förväntan. Redan när mobillarmet ringde var jag omotiverad och trött.. Satt i.. Men jag tog mig dit och körde iaf. Det gav mer än att ligga hemma i sängen.

Duschen nu och sedan blir det lite fixfix innan jobb... Finns alltid något att göra. Sen är det en annan sak att man inte har lust att göra det. Då kan man skjuta på det... Man bestämmer faktiskt själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0