flippish

shit vad oseriös kväll det blev igår. Den började med GI-gyros med mamma, som snart inte var en GI gyros längre då lillebror inte åt upp sina pommes, ja ni räknar själv ut vem som gjorde det istället! Och shiiiit vad gott det var!!
Hade något konstigt abstinens av att "måste ha något gott" och ville verkligen ha det också. Så vi körde inom ica maxi och till kvällsfikat som jag sedan bjöd Annette, Johan, mamma och lillebror på serverades det kladdkaka och jordgubbar till kaffet. Jävligt gott det med må jag säga. Senare på kvällen kom Mandy hit. Vi kollade lite idol och sedan blev det invigning av min nya dvd. Vi såg på filmen "Du kommer möta en lång mörk främling". Den filmen var inte alls bra. Hade hört talas om den innan och tyckte att den verkade bra, men inget jag rekommenderar. Iaf, ett tag in i filmen tittade jag på Amanda och berättade om mitt chips-sug. Nej... Nej.. Okej jo... Ner på statoil och 200 g lättsaltatde potatischips entrade våra gap. JÄTTE BRA JOBBAT!!!
Idag vaknar man med ångest över detta onödiga abstinens beteende. Fuck! Jag kan trösta mig med att det inte händer speciellt ofta att man bara sätter i sig sådär, speciellt inte en vardagskväll. Men det känns ändå onödigt.
Dessutom måste vi fått någon konstig kick utav detta för både jag och Amanda flippade ut helt sen på kvällen, ni vet sånt som egt bara vi (och våra galna kompisar) tycker är kul och förstår. Till halv 2 inatt höll vi på med idiotiska kommentarer och updates på fejj. ( Ni behöver inte leta efter dom, för dom är borta nu. )
Nåja.. Om man skulle ta och diska upp efter kvällsfikat igår. Klockan 12 blir det spinning. Kör bara kör!

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0