Don´t give up on us

Ledig helg slutade med jobbhelg, - cashing! Tack, Tack!

Igår umgicks jag med Tilde efter jobb som planerat. Vi käkade pizza och drack vin (hon öl) och även om det var länge sedan vi sågs sist, kändes det som det var igår. Det är väl så med dom där riktiga vännerna, man vet liksom var man har varann och det behöver inte vara någon ansträngd vardaglig kontakt för att man ska glida isär.
Vi tog oss iaf en svängs till möllan och slutligen mötte jag upp Camilla och Alex och deras sällskap.  När möllan stängde fick jag snällt åka hem och lägga mig så att jag skulle vara redo för en ny jobbdag några timmar senare.

Idag har jag förutom jobbat, käkat middag hemma hos mamma och sedan varit ute på en skön timmes promenad. Det var jag, mina hörlurar och min spotifylista i det underbara kvällsvädert och det doftade verkligen ljuvligt från alla dessa träd som börjar somna in.

Nu ska jag tvätta av maskaran som suttit på i 36 h, och allt de andra sminket som nog bara suttit 24...

Puss och kram till er som är värda dom






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0