Blessed

Klockan är mycket. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag sov så länge idag.
Hann iaf dra över med dammsugaren innan jobb. Jobb idag gick bra, var lite chillig och bara fanns. Var behövligt med en sådan dag. En ball oseriös dag. Pågick även inventering på jobb under tiden som vi sålde varor i kassorna, så det var full bemaning inne och det är ju alltid trevligt när man har så trevliga arbetskamrater som jag har!

Efter jobbet var slut stack jag och Linda till möllan för en kopp kaffe och lite skit snack :) Gött!
Träffade några värnhemmare där som var på after work, bara våra som är så svårflirtade till aw! Haha!

Är sugen på en askalas rolig festkväll med härligt folk!!

Nu har jag precis ätit nattamaud - 2 knäckisar med creme bonjours supergoda kantarellost!

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0