Because the night belongs to lovers

Ännu en helg har passerat oss. Denna helgen var jobbhelg för min del. När man kommer hem på söndagskvällen känner man sig så nöjd med tillvaron. Man har (förhoppningsvis) presterat en bra jobbhelg och tjänat in en del slantar. Dessutom har man inte spenderat en massa så det är skönt, räcker pengarna längre ;)
Ikväll har jag bara slappat. Tacos (som ni förstår är en favvis i vår familj) hos mamma, och sedan fia med knuff och yatzi spel tillsammans med lillebror. Lillebror sussar nu gott på min soffa och likaså ska jag snart göra, men först ett blogginlägg!
Igår firade vi Emelies födelsedag. Det var en trevlig fest med smörgåstårta, lekar, marrängswish, trevligt sällskap och dans. Jag höll mig nykter eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag. Blev dock ändå sent eftersom dj:n spelade asbra musik så jag kunde inte slita mig. Kom inte i säng förrens vid halv 3, somnade runt 3, och fick kliva ur sängen igen 6.30. Men det har gått bra idag, inte kännt av tröttheten direkt faktiskt. Gör nog mycket att avstå alkoholen, den gör nog kroppen ännu tröttare.
Glömde kameran hemma så jag väntar tills Camilla publicerar bilder, är dom godkända så snyltar jag hit några här. Tills dess får ni nöja er med mobilkamerabilder.
Hoppas ni haft en bra helg.
Puss




Jag igår på festen



Lillebror ikväll på soffan. Han har min "Beethoven" mjukis som jag
hade när jag var liten. Men nu heter Beethoven "Hugo" istället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0