The beds are burning

Ska köpa ny säng och letar runt lite. Har hittat 2 som jag kan tänka mig. Någon som har några kloka råd elr synpunkter?



Klädd sängram i svart textilläder med rutstickad huvudgavel.

Priset avser endast sängramen. Ribbotten och madrass kan köpas separat.

  • bäddmått i cm : ca 140x200
  • BxL i cm : ca 154,5/221
  • träslag/färg : svart
  • klädsel : textilläder




Denna version av sängstommen MALM är högre och gör det enklare att komma i och ur sängen. Du får också plats med förvaringslådor undertill.
- Justerbara sängsidor; olika tjocka madrasser kan användas.

Finns i olika strl. Jag tänker mig 140 x 200





Kommentarer
Postat av: josse

jag gillar den första sängen=) tycker inte om kanterna runt om sängen, man slår sig kanske lättare o så:P haha

2011-10-05 @ 11:42:35
URL: http://perssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0