Trisstess

La mig precis i sängen. Denna dagen blev ingen bra dag. Väldigt tråkig. Först incidenten med cykeln, när jag sedan är på jobb möts man av mjäkighet och uppgivenhet. Jaha. Vad ska man själv då kämpa för?
Vår älskade danslärare hade dragit på sig en förkylning så blev mest genomgång av koreografierna och inte så mycket dans ikväll. Blev ganska segt och sedan opeppt när vi sedan väl skulle köra igenom dom.
Nu precis innan läggdags poppade jag en påse smörpopcorn och tryckte i mig allt på en gång. Jävligt onödigt. Vet inte om det var för att jag var hungrig, om jag gjorde det utav trisstess elr om det helt enkelt var för att det inte fanns något annat hemma. Önskar nästan att man hade bullimi och kunde få ut det igen, tyvärr är min kräkreflex hemsk och jag mår så dåligt av att spy så att jag verkligen bara gör det när det är riktigt illa. Kalorierna är redan tillförda till kroppen elr?
Nåja. Kanske ska försöka sova bort det dåliga samvetet och hoppas på att man vaknar upp till en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: annn

Låter som du behöver jobba med dig själv lite. Försök tänka på hur du upplever dåliga saker och tänk på hur du skulle vilja uppleva det. Det händer saker kring en hela tiden som lätt skapar irritation och det är inte mer än vi själva som bestämmer hur vi skall bemöta det. Inte lätt att tänka på detta sätt men tro mig, livet blir mycket lättare att leva. Även om där finns massor av saker som fortfarande irriterar mig så finns där också massor av saker som jag inte lägger någon som helst värdering i. Men jag brukar alltid konfrontera mina negativa tankar och förhandla med mig själv. Det är nyttigt jag lovar Sally. Och angående den där påsen popcorn Sally så är det helt ok att äta den om du verkligen ville äta den. Men om du åt den för att du kände tristess så är det fel. man får aldrig låta mat bli ett substitut för något annat. Kram till dig i alla fall fina Sally. Kom gärna ner och häng till Robinson på torsdag =)))

2011-10-18 @ 07:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0