Take me to a place where emotions don´t exist

än en gång...


What´s wrong with me?



Kommentarer
Postat av: ann

Är där nåt fel på dig? Nej jag tror inte det. Tror du är fullständigt normal. Alla männsikor mår dåligt ibland och bra ibland. Så länge det dåliga måeendet inte tar överhanden så fungerar du fullständigt normalt. Men du kan jobba, du kan dansa, du kan umgås med vänner och framförallt du "lever". Den dag du stannar i sängen och vägrar gå ur den, när du inte ser glädje med något i ditt liv då är det dags att skaffa hjälp. Man måste accpetera att man ibland mår dåligt utan att det behöver finnas nån direkt anledning till det. Det är kroppens hormoner som styr oss och ibland hamnar de i lite obalans, speciellt hos oss kvinnor. Försök accpetera att du ibland har dessa lite tristare perioder istället för att tänka " om det bara hade varit si så hade jag inte mått så". Hoppas du förstår vad jag menar. Du får i alla fall en bamsekram av mig som jag hoppas gör att du mår liiiite bättre i alla fall.

2011-10-08 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0