Love bites, love bleeds

Inte världens bästa dag. Men jobbhelg över och jag kan vara stolt. Vi är inne i oktober och inkomsten denna månaden har ju börjat bra.
Unnade mig sushi till middag ikväll, M.U.M.S! Träffade dessutom Helena och Jimmy på sushido och fick en trevlig liten pratstund.
Har konstig bakfylle ångest fast jag inte var full igår. Känner mig rastlös i själen och sällskapssjuk. Ska dock bara slappa hemma på soffan ikväll, börjar jobba kl. 6 imorgonbitti.


Ibland kan man känna sig bortglömd. Som om man inte räknas.


Ikväll behöver jag iaf inte tvätta bort sminket.







Vad deppigt inlägget blev, så deppig är jag egentligen inte. Bara det att just nu faller inte pusselbitarna på plats så lätt. Är trött och uttråkad. Låt det bara flyta...


Lyssnar på Def Leppards album Hysteria ikväll <3

Kommentarer
Postat av: annette

snygg blåsa på snygg tjej

2011-10-03 @ 05:02:03
Postat av: Sally

tack mammi <3

2011-10-03 @ 14:37:49
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0