Från fredagen

Godkväll!
Ligger i sängen och bloggar i mobilen. Trött tjej så tanken var egt att jag skulle sova tidigt ikväll men så blev det ju som vanligt inte. Ännu en helg har gått, vad har jag gjort då? Jobbat. Helgen har ändå gått fort, har hunnit med mycket umgänge mellan arbetspassen så det är ju nice.
I fredags hade jag mormor och morfar på fika här hemma. Hade köpt hem massa godsaker att ha på bullarna så som rostbiff och potatissallad, rostad lök, skinka, räksallad, ost och massa grönsaker. Vi blev mätta och trätta och vi hade det mysigt.
Efter fikan kom Tess och hämtade mig och vi åkte ut till vår gamla ridskola Örestads RyttareSällskap för en visit. Höstsolen värmde våra kinder och det doftade ljuvligt ifrån stallet. Det kändes härligt att vara där. Tänk så mycket tid man har spenderat där och hur mycket minnen man har från tiden där. Underbart. Det är en viss känsla, något man kommer bära med sig hela livet. Senare på eftermiddagen var det några timmars jobb som gällde för mig och det var jävlar i det ett hektiskt tempo. Fick dock en komplimang av en kund som jag kan leva på länge. Jag blir så glad!
På kvällen lovades det kaffe och lussebullar hemma hos Camilla och jag kunde inte motstå. Lussebullar är bästa bullarna EVER! Trött tjej hängde i hennes soffa lite för länge, jag som skulle upp och träna på lördagen! Blev dock inte så. Men en bra fredag fick jag iaf.
Resten av helgen får jag uppdatera er om senare. Nu rönte jag faktiskt låta ögonen vila.

Hajhaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0