cykelinlägg

skit cykel!! Vad tror ni var fel idag då? 'Jo, idag skulle jag då cykla på cykeln för första gången sedan SERVICEN, och när jag hoppar upp ligger den i 1ans växel. Växlade upp till 2an... och till 3an... Tror ni det hände något?! Näääee!! Och jag kan fan inte cykla i 1ans växel från almgården till triangeln!!! Lär ju se ut som en idiot och ta mig sådär 1 h! Genomsvettig kommer jag vara dessutom och kul att gå runt som en svettlök på jobb - svar NEJ! Blir så arg. Fick låna mormor cykel som transportmedel denna dag - stort tack!! Imorgon får jag dit till snubben igen. Vågar inte riktigt. Var ju där igår och fick fixat PUNKTERINGEN som lyckats dyka upp sådär också efter servicen utan att ha cyklat på den. Wierdo. Innan rekommenderade jag honom varmt, nu är det big nono! Han får fan fixa växlar på min cykel igen, och sen var det sista gången jag besökte honom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0