Crank it up

Jag älskar att dansa. Om ni nu inte visste det innan. Jag är inte värsta grym, men jag försöker och gör mitt bästa. Jag får en kick av det. Ni borde testa! Det är glädje ut i tårna!
Ikväll missar jag tyvärr dansen pga jobb :( jag är ganska mycket ledsen över det. Men man måste ju jobba. Annars kan man ändå inte dansa för då har man inga pengar att betala dansavgiften med. Så det är mest så mitt liv ser ut nuförtiden. Jobb och dans, dansar så mycket jag kan, jobbar mest. Men men..
Idag har jag sovit ut! Kunde säkert sovit mer, men onödigt att slösa mer utav dagen. Ska nog träffa Renata innan jobb. Sola solarie och gå ut och promenera. Fint höstväder ju! Men temperaturen sänker sig sakta men säkert, 12 grader idag och blåst. Bäst att ta på sig ordentligt. Så det ska jag göra såfort jag druckit upp mitt kaffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0