Cast away

Hej bloggen, hej vänner, hej ovänner, hej läsare!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag orkar inte riktigt lägga minutrarna på det. Sorry. Det är inte som att det inte händer något, för det gör det. Det händer bra saker och det händer dåliga saker. Känner att jag försöker balansera mig själv ganska mycket och värdera saker. Jag pallar ingen höstdeprission. Dansade massa i tisdags och det var så jävla roligt! Vår koreo sista timmen DÖDAR! Det är på den avancerade kursen som ni minns jag nämde, men det går faktiskt ganska bra. Jag har dock inte råd att missa någon lektion för då kommer det gå ganska mycket åt skogen för min del att komma ikapp, så nu ska jag försöka byta bort min 23-kväll på tisdag så att jag kan vara med på den lektionen, den börjar ju inte förren kl 21 så man har ju en hel dag på sig att jobba.
I onsdags träffade jag Helena och gick och käkade lunch med henne och sedan tog vi en sväng i stan och jag lyckades få med mig några basic grejjer hem. Gött. När klockan var 4 så var det dags att jobba några timmar och det vill jag säga att vi gjorde. Hade kundkortskväll med sånna sjuka priser för alla som har ett hemköpskort och så var det massa matbjudningar i butiken och även en trubbadur som stod och spelade massa gamla goa låtar. Det är trevliga event för kunderna men kick ass högt tempo, som iofs kan vara ganska kul. Efter jobb skyndade jag mig iväg för att hinna med min sambalektion och fan vad det är roligt! Skaka rumpa! Ju mer som skakar dessto bättre!
Fick en himla trevlig överrasknings närmare 23 tiden så fick jag oväntat besök av mina fina tjejer! Sonja, Amanda, Camilla och Josse ringde på dörren och vi slängde oss i min soffa för massa tjejsnack! Love it, love you!
Igår var också en ganska händelserik dag, dock ingen dans men jobb och kompishäng. Men nu har jag inte tid att skriva mer för det är dags att göra sig redo för denna dagen. Börjar jobb 07.00.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0