Baby where are you?

Bloggar från mobilen första gången evah. Ganska nice och ligga i sängen och skriva. Har ju ingen bärbar dator så...

Idag har jag jobbat. Det gick bra, tiden gick snabbt och jag är SÅ nöjd med jobbtiden. Förlorad OB, I know, men det är skönt att veta och känna att saker blir gjort. Jag mår mycket bättre då.
Ikväll bjöd mamma på middag; Fläskytterfilé, pommes och bearneisås. YUM! Efter maten åkte vi till maxi och handlade godis och sedan slängde jag mig i soffan hos henne och tittade på Bring it on. Det har varit en av mina favoritfilmer sedan jag gick i 6an. Minns att vi dansade dom här cheerdanserna på rasterna och sjöng ramsorna och sånt. Haha! Kunde massa repliker osv. En film som alltid kommer ha en viss betydelse för mig.

Nu tänkte jag sova igen. Trött tjej faktiskt. Har tappat greppet om ungdomslivet, är aldrig ute i svängarna längre. Jag känner inte riktigt för det faktiskt. Don't know why. Jobbar extra lite helgmornar nuförtiden så jag antar att jag gör mig bäst hemma i soffan. Allt har sin tid. Ganska skönt att ligga under en varm filt när kylan biter tag. Är inte ofta jag gör det annars må jag säga.

Ne, vi sar väl så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0