We´re gonna run this town tonight

Igår var det kalas för mormor och morfar. Blev massa god mat och en mysig kväll. Min mormor och morfar är dom bästa!

Idag har jag och lillebror dragit fram ljusstakarna och lite annat smått julpynt. I love it. Tyvärr äger jag inte så mycket, och tyvärr har jag ingen stor lägenhet att pynta och får inte plats med så mycket saker, men nästa helg ska jag och Ann förmodligen ta oss en julshopping runda. Perfect!
Mormor och morfar bjöd på lunch, gårdagens left overs som var väldigt mycket och M.U.M.S vad det var gott!! Det var massa kallskuret från delikatessen där jag jobbar. Rostbiff, skinkor, salami, kronärtskockor, oliver, grönsaker, inlagda saker m.m. Passar finsmakaren som man är! ;)
Efter lunchbesöket fick det bli hem och röja undan lite i lägenheten och tog även en sväng om med dammsugaren och golvmoppen, det skulle ju komma middagsgäster och då får man allt anstränga sig lite. Det var Kim, Mattias och Stefan som kom på besök. Jag lagade en kycklinggryta med champinjoner, rödlök, paprika och creme bonjours matlagninsgrädde med smak av karl-johan svamp. Awesome. Till efterrätt blev det chokladmousse med crisp och fruktcocktail. Alla verkade bli nöjda.
Gustav ligger nu och sover i min säng och jag tror jag ska joina honom strax, lär väl inte bli någon sovmorgon imorgon när han sover här. Hihi men det är bra, jag måste stiga upp i tid, har mycket att göra.

Mitt största problem just nu är att jag inte har något ljud i min dator. It´s killing me. I´m dead without music. Seriously!


Jag är redo för julen. <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Så fint du har gjort Sally. Den första kvällen med ljusstakarna är något speciellt. Lock forward to sunday =))).

2011-11-21 @ 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0