Middagsrast

Internetuppkopplingen i min lägenhet är skit dålig. Kan inte blogga från mobilen. Störigt som fan när jag blivit för bekväm för att sitta vid datorn.

Helgen har passerat och det är åter ny vecka.
I fredags bjöd jag hem Bertil på middag och det blev en riktigt god lyxmiddag med ryggbiff, rotfrukter och bearneisås :) YUM! Köttet var perfekt!
I lördags jobbade jag och sedan bjöd min snälla mammi hem på middag. Där blev det lövbiff och hennes hemmagjorda potatisgratäng. Också det lika gott. Ett glas rött vin till maten och jag var hur nöjd som helst. Sen blev det bus och sedan filmmys med min lillebror <3 mitt lilla hjärta!
Söndagen var det åter ett besök i guldgruvan och på kvällen tacos hos mamma! Sedan bara allmänt söndagshäng därhemma.
Som ni förstår blev det mest jobb och god mat denna helgen. Inte konstigt att man känner sig svullen när man lägger sig i sängen på söndagskvällen ! Haha! Men som sagt, jag är nöjd med en lugn och god helg :)

Idag har jag varit och klippt mig hos Emelie :) nu är jag på jobb och ikväll blir det dans :) weeho! Rörde på mig alldelles för lite förra veckan och det känns.

Nu är rasten slut.

Lite uppdatering om min lilla helg iaf.

Puss och kram

Julgardinerna uppe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0