Måndag

Har haft en helt perfekt helg!
Jag önskar dock att helgen varade lite längre så att man hann med mer. Men jag känner ändå att jag har fått en "nytändning" på tillvaron och det var vad jag behövde. Allt rullade på förmycket och saker och ting bara gick på rutin. I helgen har jag festat järnet, haft skit kul med mina vänner, dansat och klätt ut mig. Dessutom sovit ut mellan varven och även om jag började jobba kl.7 imorse så kom jag pigg och glad till jobbet. HÄRLIGT!

Nu tänkte jag sätta på kaffe, ta ett städvarv i lägenheten så att tillvaron blir ännumer njutbar. Ikväll blir det dans efter 1½ veckas uppehåll.

Ni kan få titta på lite snygga bilder om ni vill;
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0