Keep rockin', and keep knocking!

Idag är jag trött. Har varit en ganska intensiv vecka antar jag med aningens förlite sömn.

Nu har jag precis käkat upp min goda omelett jag slängde ihop. Den bestod av färska skogschampinjoner som jag smörstekte, sedan hällde jag i strimlad rökt skinka och lät det steka lite. Därefter tomat och lite fetaost och sedan ägg som jag hade vispat ihop med salt och peppar. Mättande må jag säga! Blir till kvällsmat också, elr frukost elr lunch imorgon om jag så vill.
Nu ska jag bara chilla en stund, diska undan och sedan ska jag bege mig mot dansakademin. Ska möta Matilda och ta igen lite koreografi som jag missat de gånger jag jobbat kväll.
Det är full rulle hela tiden som ni märker! Men jag gillar ju det bättre när det är på det hållet.
Saknar er!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0